تفاوت چراغ باغی مدرن با چراغ‌ باغی قدیمی

در این مطلب به تفاوت چراغ باغی مدرن با چراغ‌ باغی قدیمی اشاره شده است. شما می‌ توانید آنها را در مدل‌ های متفاوت و قدیمی خریداری کنید. همه چیز بستگی به این دارد که شما بیشتر فضای کلاسیک را ترجیح می‌ دهید یا به دنبال فضاهای مدرن هستید‌. ما در این مبحث به طور کامل برایتان توضیح می‌ دهیم که تفاوت چراغ باغی مدرن با چراغ باغی قدیمی چیست تا بتوانید با دقت بیشتری آنها را تهیه کنید و انتخابتان متناسب با سلیقه شما باشد. چراغ باغی‌ ها انواع مختلفی دارند.

بررسی تفاوت های چراغ باغی مدرن با قدیمی

تفاوت چراغ باغی مدرن با چراغ‌ باغی قدیمی شامل موارد زیر می باشد:

  • تفاوت ظاهری

اولین چیزی که کاملاً مشخص است، شکل و طراحی آنها با یکدیگر می باشد. قطعاً یک محصول قدیمی و سنتی با یک محصول مدرن تفاوت بسیار زیادی دارد. این شما هستید که ترجیح می‌ دهید کدام یک را انتخاب کنید. البته فضای خانه محوطه و باغی هم که قرار است این چراغ‌ ها را در آنجا نصب کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما نکته مهم اینجاست که چراغ باغی های مدرن قطعاً متنوع‌ تر هستند و دستتان برای انتخاب بازتر است.

  • قابلیت سفارشی سازی

اگر شما چراغ مدرن را خریداری کنید، می‌ توانید از قبل آنها را سفارش دهید. یعنی می‌ توانید نمونه کارها را ببینید، متناسب با چیزی که خودتان دوست دارید، یک سفارش کاملا مجزا و منحصر به فرد داشته باشید. در صورتی که این موضوع برای چراغ حیاتی قدیمی وجود ندارد و این یکی از تفاوت‌ های بسیار مهم است که در نظرتان می‌ تواند تفاوت ایجاد کند.

  • مصرف بهینه انرژی

چراغ‌ های باغی مدرن مصرف بهینه انرژی دارند. در صورتی که چراغ‌ های قدیمی چنین قابلیتی را ندارند. چراغ‌ های قدیمی بازدهی نورشان به گونه ای طراحی شده که مصرف بسیار بالایی داشته باشند. اما این روزها که به مسئله صرفه‌جویی خیلی توجه می‌ کنند، این قابلیت در چراغ‌ های مدرن وجود دارد. به خاطر همین ترجیح می دهند که فقط به خاطر مصرف انرژی کم به سراغ چراغ مدرن بروند که مزیت کمی هم نیست.

بیشتر بخوانید:  fgdfg

 

تفاوت چراغ باغی مدرن با چراغ‌ باغی قدیمی

 

 

همچنین بخوانید:  چراغ سردری

 

  • مقاومت بالا

از دیگر مزایایی که در مورد چراغ باغی مدرن وجود دارد و تفاوت آن با چراغ باغی قدیمی را نشان می‌ دهد‌؛ مقاومت بسیار بالای آنهاست. متریال کاملا مقاوم و با دوامی در آنها استفاده شده، جنس بدنه بسیار قوی دارد و باعث می‌شود که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دوام بیشتری داشته باشد. به هر حال علم و تکنولوژی پیشرفت کرده و محصولات هرچه که جدیدتر باشند، قابلیت‌ و دوام بالاتری خواهند داشت.

  • قیمت مناسب‌ تر

شما می‌ توانید چراغ باغی‌ ها را با قیمت مناسب‌ تر خریداری کنید. چراغ باغی‌های قدیمی به خاطر اینکه حالت نوستالژی دارند، گزینه مناسبی هستند. شاید قیمت آنها به ظاهر ارزان‌تر باشد. اما در دراز مدت متوجه این موضوع می‌ شوید. از آنجا که چراغ باغی قدیمی صرفه‌جویی بیشتری در انرژی انجام می‌ دهد و طول عمر بالاتری دارند، به خاطر همین در حالت کلی هزینه آن کمتر است اما در همان وهله اول چراغ باغی قدیمی قیمت مناسب‌ تری دارند.

  • اجرا و نصب راحت‌ تر

تفاوت دیگری که در مورد آنها وجود دارد این است که چراغ‌ های مدرن اجرا و نصب راحت‌ تری دارند. یعنی شما خیلی راحت‌ می‌ توانید در محیط‌ های مختلف آنها را پیاده سازی کنید. مثلاً اگر بخواهید آنها را به عنوان چراغ محوطه استفاده کنید، خیلی راحت‌ تر است. گاهی اوقات اصلاً نیاز به سیم کشی هم وجود ندارد. همین باعث می‌ شود که خیلی‌ ها به سمت انواع مدرن بروند.

مطمئن باشید که می‌ توانید برای تهیه تمامی انواع چراغ مدرن و قدیمی را از مرکز ما یعنی بیتا نور مراجعه کنید. تمام محصولاتی که توسط ما ارائه می‌ شود، اصل و اورجینال هستند، کیفیت بسیار بالایی دارند و در طولانی مدت بسیار عالی کار می‌ کنند؛ همچنین قیمت ها هم کاملاً استاندارد و به صرفه است.

بیشتر بخوانید:  معرفی چهار مرحله برای انتخاب چراغ چمنی

 

تفاوت چراغ باغی مدرن با چراغ‌ باغی قدیمی

 

 

بخوانید: چراغ چمنی

 

جمع‌ بندی

ما در این مبحث به طور کامل برای شما توضیح دادیم که تفاوت چراغ باغی مدرن با چراغ‌ باغی قدیمی چیست. در نتیجه با شناخت این تفاوت‌ ها می‌ توانید راحت‌ تر تصمیم بگیرید که به سراغ خرید کدام یک بروید. خرید چراغ برای محیط باغ و حیاط اهمیت بسیار زیادی دارد. اینکه شما بتوانید چراغ‌ ها را شناسایی کرده و تفاوت آنها را با یکدیگر بشناسید‌، تاثیر بسیار زیادی روی موفقیت آمیز بودن خریدتان دارد.

سایر نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =