معرفی چهار مرحله برای انتخاب چراغ چمنی

انتخاب چراغ چمنی

در این مطلب ما به معرفی چهار مرحله برای انتخاب چراغ چمنی می پردازیم. چراغ چمنی کاملاً ساختار متفاوتی با چراغ خیابانی، حیاط و مواردی از این قبیل دارد. برای انتخاب این چراغ‌ ها باید یک سری نکات را در نظر بگیرید و یک راهنمایی خرید جامع داشته باشید تا بتوانید در انتخابتان درست عمل کنید.

در این بخش یک راهنمای کلی برای خرید این چراغ‌ ها را در اختیارتان قرار می‌ دهیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری به سراغ انجام این کار بروید. تا چراغ چمنی‌ های با کیفیت و استاندارد را خریداری کنید که در مدت زمان طولانی آسیب نبیند و برایتان خوب کار کند.

آشنایی با مراحل انتخاب چراغ چمنی

انتخاب چراغ‌های چمنی باید با دقت و توجه به چند نکته انجام شود. برخی از این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

  • شناخت انواع چراغ‌ ها

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که انواع چراغ‌ ها را بشناسید. چراغ‌ چمنی در سه دسته‌ مدرن، کلاسیکی و باغی تقسیم بندی می‌ شوند. چراغ‌ های باغی دامنه کاربردی بسیار متنوع و زیادی دارند. وزن آنها معمولا خیلی سبک است و در حالت معمول یک پایه لوله فلزی یا پلاستیکی دارند. که یک سر چراغ فلزی یا پلاستیکی در آنها طراحی می‌ شود. آلیاژ‌های به کار رفته در آنها بسیار سبک است.

ارتفاع آنها بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی‌ متر است. از لحاظ زیبایی کاملاً لوکس و جذاب هستند. چراغ چمنی‌ های مدرن برای فضای دکوراسیون مدرن به شدت جذاب جلوه می‌ کنند. اگر به طور کلی شما مدرن است، باید چراغ ویلای مدرن هم برای آن انتخاب کنید. رنگ‌ ها و طرح‌ های آن خیلی گسترده هستند. مزیت آنها این است که خیلی راحت و سریع نصب می‌ شوند. تکنولوژی ال ای دی به کار رفته در آنها باعث می‌ شود که در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی شود. متریال استفاده شده در آنها هم بسیار با کیفیت و با دوام است.

بیشتر بخوانید:  بهترین ایده های نورپردازی چراغ در راه پله

 

انتخاب چراغ چمنی

 

  • چراغ کلاسیک

چراغ چمنی‌ های کلاسیک جزو چراغ‌ هایی هستند که از لحاظ طراحی بسیار خاص به نظر می‌ رسند. متریال ساخت آنها بسیار جذاب است. در انواع فلزی و پلاستیکی در دسترس هستند. برای باغ ویلاهای کلاسیک بسیار عالی جلوه می‌ کنند. شما می‌ توانید آنها را در انواع پایه بلند هم خریداری کنید.

  • توجه به محیط اطراف

برای خرید چراغ حیاطی یا چمنی باید به محیط اطراف آن به شدت دقت کنید. اگر شما در محیط شرجی زندگی می‌ کنید، باید چراغ‌ هایی را خریداری کنید که حتی الامکان فلزی نباشند. زیرا به خاطر رطوبت بالا دچار زنگ زدگی می‌ شوند و پوسیدگی آنها به وضوح مشخص خواهد بود. در فضاهای شرجی و مرطوب باید از چراغ‌ های گالوانیزه با پوشش رنگی پلی اورتان استفاده کنید که آسیبی به آنها وارد نمی‌ شود، اگر آب و هوا از لحاظ رطوبت معتدل است، چراغ‌ های abs را انتخاب کنید. البته که چراغ‌ های abs برای فضاهایی که کاملاً شرجی هستند، هم دوام بسیار بالایی دارند و قیمتشان هم مقرون به صرفه است.

تعداد چراغ ‌ها و فاصله آنها شما برای استفاده از چراغ چمنی باید قبل از هر چیز به تعداد و فاصله آنها دقت داشته باشید. تا بدانید که چه تعداد از آنها را باید خریداری کرد. از طرفی نوع نورپردازی هم که برای محیط در نظر گرفته‌اید می‌تواند روی تعداد آنها تاثیرگذار باشد. برای فضاهایی مانند چمن نیاز به نورپردازی خیلی سنگینی نیست. شما باید یک روشنایی متعادل را در نظر بگیرید که فضا رو خیلی رویایی و جذاب می‌ کند‌.

  • توجه به ارتفاع چراغ‌ ها و وات

بعد از اینکه مکان نورپردازی مشخص شد، باید چراغ‌ های چمنی را سفارش دهید اما حواستان به ارتفاع چراغ‌ ها و وات آنها باشد. چراغ‌ های چمنی که ارتفاع کوتاه ۸۰ سانتی‌ متری دارند، فقط قابلیت روشن کردن سنگ فرش را دارند. اما هر چقدر که ارتفاع بالاتر برود، قابلیت روشن کردن آنها در محیط افزایش پیدا می‌ کند و این کاملاً دست خودتان است.

بیشتر بخوانید:  رنگ الکترواستاتیک چیست ؟

 

انتخاب چراغ چمنی

 

همچنین بخوانید: چراغ سرلوله

 

جمع‌ بندی

در این مطلب ما به معرفی چهار مرحله برای انتخاب چراغ چمنی پرداختیم. برای خرید بهترین چراغ محوطه یا همان چراغ‌ های مخصوص چمن باید اطلاعات کافی داشت و چند عامل را در نظر گرفت. ما چهار مرحله را به شما معرفی کردیم که برای خرید این چراغ‌ ها باید در نظر بگیرید. زیرا باعث می‌ شود یک خرید عالی داشته باشید که از آن پشیمان نشوید. برای خرید بهترین و با کیفیت‌ ترین چراغ‌ های چمن کافی است که به مجموعه ما یعنی بیتا نور مراجعه کنید که قیمت‌ های کاملاً استاندارد با کیفیت بالا را ارائه می‌ دهد.

سایر نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 9 =

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه