نحوه انتخاب و خرید چراغ سرلوله

انتخاب و خرید چراغ سرلوله

در این مطلب ما به بررسی نحوه انتخاب و خرید چراغ سرلوله می پردازیم. برای خرید چراغ‌ های مختلف نکات مهمی است که باید به آنها دقت کنید. اینکه شما می‌ خواهید چراغ را در چه محیطی استفاده کنید، تاثیر بسیار زیادی روی در نظر گرفتن نکات مختلف دارد. یکی از چراغ‌ هایی که خیلی زیاد استفاده می‌ شود و شاید در مورد نحوه انتخاب و خرید آنها اطلاعات نداشته باشید، چراغ سر لوله است.

چراغ سرلوله انواع مختلفی دارند که می‌ توانید با توجه به سبک و سلیقه مد نظرتان آنها را انتخاب کنید و نیازتان را برطرف کنید. با ما همراه باشید تا یک سری نکات مهم را برایتان توضیح دهیم که برای انتخاب این چراغ‌ ها باید در نظر بگیرید.

بررسی نکات مهم در انتخاب و خرید چراغ سرلوله

از چراغ‌های سرلوله در فضاهای باز استفاده زیادی می شود. برای انتخاب آن باید به برخی نکات توجه کنید که عبارتند از:

  • پوشش ضد آب

این چراغ‌ ها معمولاً در فضای باز کنار المان‌ های دیگر قرار می گیرند. به خاطر همین باید پوشش ضد آب داشته باشند تا در برابر باران و برف بتوانند مقاومت کافی داشته باشند. ما نمی‌ توانیم آب و هوا را پیش بینی کنیم. در نتیجه پوشش ضد آب خیال ما را راحت می‌ کند که به این چراغ‌ ها آسیب وارد نمی‌ شود. از طرفی این پوشش‌ ها نه تنها در برابر آب و رطوبت، بلکه در برابر زباله، گرد و غبار و آلودگی هم کاملاً مقاوم هستند.

  • نصب راحت

مورد دیگری که برای خرید این چراغ‌ ها باید به آن توجه داشت، نصب راحت است. چراغ سرلوله باید خیلی راحت و سریع نصب شود و نیاز به تعویض سیم کشی نداشته باشد. پس حتماً قبل از خرید دقت کنید که این چراغ‌ ها سخت‌افزار و پایه نصب داشته باشند که با چراغ لوله شما هماهنگی پیدا کند. البته گاهی اوقات فرآیند نصب آنها پیچیده می‌ شود که شما حتماً باید از تکنسین‌ ها و متخصصین در این زمینه کمک بگیرید. اگر چراغ لوله خورشیدی خریداری کنید، نه تنها برای محیط زیست مناسب است، بلکه نیاز به سیم کشی در آنها وجود ندارد و نصبشان هم خیلی راحت است.

بیشتر بخوانید:  زیبایی محیط توسط چراغ باغی

 

انتخاب و خرید چراغ سرلوله

 

  • طراحی با کیفیت بالا

نه تنها برای چراغ محوطه باید به کیفیت توجه کنید، بلکه برای چراغ‌ های سرلوله هم این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. باید حواستان باشد که با نمای بیرونی و محوطه فضای سبز هماهنگی داشته باشد. شما می‌ توانید از روکش‌ های فلزی لوکس مثل آلومینیوم، برنز یا مس استفاده کنید که زیبایی آنها را چند برابر می‌ کند.

  • مجهز به تایمر یا سنسور

بعضی از این چراغ‌ ها تایمر یا سنسور حرکتی دارند و در مصرف انرژی هم صرفه‌ جویی می‌ کنند. به این صورت که تایمر آنها بین غروب و طلوع خورشید تنظیم می‌ شود. یعنی در مدت زمانی که هوا تاریک است، خودشان روشن می‌ شوند و با روشنایی روز هم خاموش می‌ شوند.

این سنسورهای حرکتی برای اقدامات امنیتی هم بسیار عالی است. در واقع اگر مورد مشکوکی را تشخیص دهند، فلش ناگهانی نور در آنها کاملاً شما را با خبر می‌ کند. حسگرهای حرکتی در آنها باعث می‌ شود که بتوانید محیط اطراف را تا حد زیادی بالا ببرید و برای پاسیو و کنار گاراژ گزینه بسیار عالی هستند. حتی خیلی‌ ها برای چراغ دور آبنما، پنجره و آینه هم از آنها استفاده می‌ کنند.

چراغ‌ های سر لوله برقی

متداول‌ ترین نوع این چراغ‌ ها از نوع برقی هستند. خیلی از طراحان فضای سبز آن را پیشنهاد می‌ کنند. این چراغ‌ ها کم ولتاژ بوده و برای محوطه‌ هایی مناسب خواهند بود که قبلاً سیم‌ کشی در آنها انجام شده است. در نتیجه نصبشان خیلی ساده و راحت انجام می‌ شود. مجهز به لامپ ال ای دی، فلورسنت و رشته‌ای هستند که خودتان کامل می‌ توانید نوع نور و میزان آن را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با انواع چراغ روف گاردن ساختمان

برای فضای باز بسیار عالی خواهند بود. انواع ال ای دی آنها قیمت بالاتری دارد. خیلی از آنها مجهز به حسگر نوری یا تایمر هم هستند. به عنوان یک روشنایی کاملاً ایمن برای محیط باز استفاده می‌ شوند و خیلی‌ ها به عنوان چراغ باغی آنها را خریداری می‌ کنند.

 

انتخاب و خرید چراغ سرلوله

 

همچنین بخوانید: چراغ دیواری

 

جمع‌ بندی

در این مطلب به نحوه انتخاب و خرید چراغ سرلوله اشاره شد. برای خرید چراغ سر لوله باید به یک سری از نکات توجه کرد. مثلاً اینکه این چراغ‌ ها در فضای باز نصب می‌ شوند. در نتیجه باید در برابر رطوبت کاملا مقاوم باشد. نکات دیگری هم هستند که به شما کمک می‌ کنند تا خرید بهتری داشته باشید که ما در این مقاله به طور کامل راجع به این موضوع صحبت کردیم و گفتیم که باید به چه موضوعاتی توجه کنید. برای خرید بهترین نوع این چراغ‌ ها می‌ توانید به مجموعه ما یعنی بیتانور مراجعه کنید که کیفیت بالا و قیمت استاندارد دارند.

سایر نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه