معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

در این مطلب ما به معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی می پردازیم. برای نصب چراغ در محیط‌ های مختلف باید دید که هر کدام چه برندهایی دارند و کدام یک از برندها توانستند در این عرصه کیفیت خود را ثابت کنند. چراغ پارک هم جزو چراغ‌ های مهمی است که شما نه تنها برای محیط پارک، بلکه برای حیاط خانه هم می‌ توانید از آن استفاده کنید و فضا را خیلی جذاب می‌ کند اما باید با بهترین برندهای آنها آشنا باشید. ما در این مبحث به طور کامل راجع به بهترین برندهای چراغ پارکی برایتان توضیح می‌ دهیم تا بتوانید خیلی راحت آنها را تهیه کنید.

آشنایی با بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

چراغ‌های پارک یا حیاط خانه می‌توانند فضا را زیبا و جذاب کنند و همچنین امنیت و راحتی را افزایش دهند. در بخش زیر به چند مورد از بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی اشاره شده است:

  • برند مازی نور

شرکت مازی نور جزو شرکت‌ هایی است که در صنعت روشنایی نوآوری‌ های بسیار زیادی داشته است. چراغ‌ های تزیینی، تجاری، اداری، صنعتی و فضای باز توسط این شرکت تولید می‌ شود. در واقع جزو اولین تولید کنندگان مربوط به چراغ‌ های ضد انفجار در ایران به حساب می‌ آید که تحت لیسانس یک شرکت آلمانی فعالیت می‌ کند.

  • برند شب تاب

چراغ پارکی با برند شب تاب هم یکی از بهترین گزینه‌ ها است. شما می‌ توانید از آن برای فضای باز و باغ خود استفاده کنید؛ حتی برای چراغ حیاطی هم آن را استفاده می‌ کنند. یک نورپردازی نسبتا مدرن را در فضای باز ایجاد می‌ کند. جدیدترین فناوری ‌های روز در آنها استفاده شده که می‌ توانید برای باغ، ویلا، باغچه و حیاط خود بهره ببرید؛ حتی انواع چراغ‌ های آویز، دیواری، چمنی و ایستاده هم در آنها موجود است.

  • برند شعاع

شرکت‌ هایی که در صنعت برق و روشنایی فعالیت می‌ کنند، تعداد زیادی دارند اما فقط تعداد کمی از آنها توانسته‌ اند در این زمینه موفق شوند. شرکت شعاع هم یکی از این موارد است که روشنایی‌ های مربوط به خیابان، روشنایی‌ های صنعتی، اداری، تجاری و فضای داخلی و خارجی ساختمان را تولید می‌ کند.‌ طراحی‌ های آن بسیار زیبا و فوق العاده است. روشنایی چراغ‌ های آن بسیار بالاست و تنوع محصولاتش هم بسیار زیاد است. در نتیجه دستتان برای انتخاب کاملاً باز است.

بیشتر بخوانید:  fgdfg

بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

  • برند شفق

برند شفق بیشتر از ۲۵ سال در زمینه تولید چراغ محوطه فعالیت می‌ کند. محصولات آن تنوع بسیار بالایی دارند. همیشه آخرین استانداردها را در نظر می‌ گیرند. قیمت آنها مقرون به صرفه است. چراغ‌ سردری، سرلوله، دیواری ایستاده و آویز توسط آنها تولید می‌ شود. برای روشنایی باغچه، ویلا و حیاط می‌ توانید از این برند چراغ استفاده کنید. تکنولوژی‌های بسیار به روز و جدیدی دارند.

  • برند گلنور

برند گلنور در صنعت برق و روشنایی مدت زمان طولانی فعالیت می‌ کند. نیرو های بسیار حرفه‌ ای و کار آزموده دارد. روشنایی محیط بازار توسط چراغ‌ های این برند بسیار عالی انجام می‌ شود. کیفیت محصولات آن کاملا ثابت شده است. چراغ‌ های خیابانی هم توسط این برند تولید و عرضه می شود.

  • برند تکشید فام

این برند هم در زمینه تولید چراغ پارکی یکی از تولیدکنندگان مشهور است. برای فضاهای مختلف محصولات بسیار گسترده‌ای دارد. چراغ‌ هایی که برای محوطه توسط این برند تولید می‌ شود، جنس آلومینیوم دارند و روش تولید آنها به صورت فشرده است. همچنین مجهز به سرپیچ ‌های سرامیکی هستند که در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. به کار گرفتن سیم ارث در آنها باعث ایجاد امنیت بیشتر می ‌‌شود. برای افزایش دوام شان هم از پودر الکترواستاتیک استفاده می‌ کنند. همانطور که می‌ بینید، همه ویژگی‌ های یک چراغ زیبا و با کیفیت در آنها وجود دارد.

چنانچه می‌ خواهید برندهای با کیفیت تهیه کنید و تا مدت زمان طولانی از چراغ حیاطی استفاده کنید، ما مجموعه خودمان یعنی بیتا نور را به شما پیشنهاد می‌ کنیم که مدت زمان طولانی در این عرصه فعالیت داریم و بهترین چراغ‌ ها برای محوطه پارک و حیاط را به شما ارائه می‌ دهیم.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با انواع چراغ روف گاردن ساختمان

بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

جمع‌ بندی

در این مطلب ما به معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی پرداختیم. خرید چراغ محوطه، خیابانی، حیاط و غیره نیازمند این است که شما انواع چراغ‌ ها را بشناسید و در مورد برندهایشان تحقیق کنید. هر کدام از برندها کیفیت‌ های متفاوتی دارند و خرید از آنها می‌ تواند مزایا و معایب خودشان را داشته باشد. ما در این بخش راجع به بهترین برندهای چراغ حیاطی برایتان توضیح دادیم تا خیلی راحت‌ تر بتوانید خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه