عوامل موثر بر قیمت خرید چراغ حیاطی پایه دار

قیمت خرید چراغ حیاطی پایه دار

در این مطلب به عوامل موثر بر قیمت خرید چراغ حیاطی پایه دار اشاره شده است. برای خرید چراغ‌ های حیاطی عوامل موثری هستند که می‌ توانند قیمت آنها را مشخص کنند. اینکه شما می‌ خواهید چراغ‌ها را در کجا نصب کنید، اصلاً فرقی ندارد. اما اینکه چه ویژگی‌ هایی در مورد آن چراغ وجود دارد، می‌ تواند تاثیر زیادی روی قیمت نهایی آنها داشته باشد‌.

ما در این مبحث به طور کامل عوامل موثر بر قیمت خرید چراغ حیاطی پایه‌ دار را به شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید با اطلاعات کافی و آگاهی بیشتر از قیمت خرید آنها را به انجام برسانید.

بررسی عوامل موثر بر روی قیمت چراغ حیاطی پایه دار

عوامل متعددی می‌ توانند بر قیمت چراغ حیاطی پایه دار تأثیر بگذارند، این عوامل عبارتند از:

  • شناخت انواع مدل‌ ها

اولین چیزی که باید به آن دقت کنید، این است که انواع چراغ باغی را در نظر بگیرید. چراغ باغی‌ ها می‌ توانند کوتاه، بلند‌ سرلوله، سردری و دیوارکوب باشند. قطعاً چراغ سردری  با چراغ باغی بلند خیلی متفاوت است و قیمت آنها هم با یکدیگر فرق دارد. پس قیمت‌ ها بر اساس طراحی و اندازه مشخص می‌ شوند. هر چقدر که چراغ‌ ها بلندتر باشند، قیمت آنها افزایش پیدا می‌ کند.

چراغ‌ های سردری و دیوار کوب نسبت به بقیه قیمت مناسب‌ تری دارند. از طرفی آلیاژی هم که در آنها استفاده شده، می‌ تواند در تعیین قیمت تاثیرگذار باشد.

  • متریال استفاده شده

بالاتر گفتیم که متریال و آلیاژ استفاده شده در آنها روی قیمت نهایی موثر است. به خاطر همین شما حتماً باید از قبل با فروشنده صحبت کنید و در مورد متریالی استفاده شده در آنها هم اطلاعات داشته باشید.

  • نوع طراحی چراغ‌ ها

نوع طراحی چراغ‌ ها هم می‌ تواند روی قیمت خرید نهایی آنها تاثیرگذار باشد. اینکه چراغ شما چه ابعادی داشته باشد، شکل آن چگونه باشد، مدل آنها لوکس و مدرن باشد یا سنتی. همه اینها می‌ تواند روی قیمت اثرگذار باشد و باعث شود که شما هزینه کمتر یا بیشتری را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:  پر فروش ترین چراغ پارکی

 

قیمت خرید چراغ حیاطی پایه دار

 

  • قدرت نور دهی

از دیگر عوامل تاثیرگذار قیمت خرید چراغ پارکی یا چراغ حیاطی قدرت نوردهی است که آن را بر اساس پارامتر وات مشخص می‌ کنند. قدرت نوردهی بالا یعنی میزان وات بالاتر که مساوی با قیمت بیشتر است.

  • نوع منبع نور

نوع منبع نوری که در چراغ‌ ها استفاده شده، روی قیمت آنها تاثیرگذار است. مثلاً لامپ‌ های ال ای دی بیشتر از همه قیمت دارند. لامپ‌ های هالوژن و فلورسنت ارزان‌ تر هستند. علت هم این است که لامپ‌ های ال ای دی کم مصرف هستند و عمر آنها هم طولانی‌ تر است. در نتیجه خرید آنها بیشتر از همه توصیه می‌ شود. همین باعث می‌ شود که تقاضا برای آنها بیشتر باشد و قیمت افزایش پیدا کند.

  • قابلیت ضد آب

اگر شما چراغی را برای پارک یا حیاط خریداری کنید که قابلیت ضد آب در آن استفاده شده باشد، قیمت به مراتب افزایش پیدا می‌ کند. زیرا می‌ تواند از خرابی و کاهش طول عمر آنها جلوگیری کند و در برابر رطوبت کاملاً مقاوم است.

  • نور پردازی

گاهی اوقات شما چراغ سردری یا چراغ محوطه خریداری می‌ کنید که نور بسیار قوی‌ای دارد اما محدوده‌ ای که نور را پخش می‌ کند وسیع نیست. هر چقدر که محدوده نور پردازی وسیع‌ تر و بیشتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد. زیرا کاربردی‌ تر است و می‌تواند یک منطقه بزرگ را به یکباره روشن‌تر کند.

  • جنس و مقاومت

جنس چراغی که شما انتخاب می‌ کنید، روی مقاومت آنها تاثیرگذار است و در نهایت قیمت را هم می‌ تواند تغییر دهد؛‌ مثلاً اگر چراغ شما از جنس آلومینیوم یا فولاد باشد، به خاطر مقاومت بالا قطعا قیمتش هم بالاتر است و دیگر مشخصات فنی هم می‌ تواند روی قیمت تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با نکات مهم نورپردازی فضاهای مسکونی

 

قیمت خرید چراغ حیاطی پایه دار

 

جمع بندی

در این مطلب به عوامل موثر بر قیمت خرید چراغ حیاطی پایه دار اشاره شد. خرید چراغ حیاطی پایه‌ دار یکی از بهترین انتخاب‌ هایی است که می‌ توانید برای زیبا کردن حیاط خانه خود انجام دهید اما به شرطی که اطلاعاتتان را در مورد این چراغ‌ ها بالا ببرید و ببینید که چه عواملی روی قیمت آنها تاثیرگذار هستند. ما در این مبحث به طور کامل راجع به این موضوع برای شما توضیح دادیم و گفتیم که باید چه مواردی را در نظر بگیرید تا قیمت نهایی را مشخص کنید. شما می‌ توانید بهترین و متنوع‌ ترین انواع چراغ‌ های حیاطی پایه‌ دار را از مرکز ما یعنی بیتانور تهیه کنید که قیمت کاملاً به صرفه‌ای هم دارند‌.

سایر نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه